Prednosti C vitamina za vašu kosu

Vitamin C je dugo poznat kao esencijalni nutrijent za opće zdravlje, ali mnogi ljudi ne shvaćaju da može pomoći i u sprječavanju gubitka kose. Jačanjem prirodne obrane tijela od oksidativnog stresa, vitamin C pomaže u borbi protiv oštećenja stanica i sprječava prerano stanjivanje ili ispadanje vaše kose. No valja reći da je teško dobiti preporučeni dnevni unos vitamina C samo iz hrane.

Evo što znamo o vitaminu C

Vitamin C je snažan antioksidans, a jedna od njegovih prednosti za kosu je da sprječava ili minimizira gubitak kose. Vitamin C neće ponovno izrasti kosu na vašoj glavi ako se borite s muškom ćelavošću, ali može pomoći da vaša postojeća kosa bude u boljem stanju. Vitamin C također može djelovati kao alternativni tretman za psorijazu, još jedno stanje kože povezanog s vlasištem koje karakteriziraju mrlje crvene, ljuskave kože i upala.

Kako koristiti vitamin C?

Za borbu protiv gubitka kose trebali biste uključiti vitamin C u svoju prehranu. Većina ljudi ne dobiva dovoljno vitamina C svojom prehranom, tako da može biti potrebna suplementacija. Vitamin C je važan jer sprječava gubitak kose jačanjem postojećih vlakana kose. To će povećati sjaj i potaknuti novi rast jačanjem folikula u kojima se stvaraju nove dlake. Mnogi ljudi vole uzimati vitamin C u obliku tableta, ali neki se mogu unositi i hranom.

Kako radi?

Askorbinska kiselina (vitamin C) je prirodni antioksidans, što znači da može spriječiti oštećenje stanica u vašem tijelu. Također pomaže u zaštiti kose od stresnih faktora iz okoliša, kao što su zagađenje i UV svjetlo. Vitamin C također igra važnu ulogu u proizvodnji kolagena, koji je neophodan za održavanje zdrave kože i kose. Ovaj nutrijent također ima snažna protuupalna svojstva koja mogu pomoći u ublažavanju upale vlasišta koja dovodi do gubitka kose.

Koliko biste vitamina C trebali uzeti?

Opća dnevna preporuka je 90 miligrama. Da biste dobili 1000 miligrama, trebali biste pojesti pet porcija voća ili povrća (pod pretpostavkom da je jedna porcija jednaka 75 miligrama) ili 500 mililitara soka. Ali to može biti teško uklopiti u užurbani dnevni raspored. Više o doziranju vitamina C pročitajte ovdje

Gdje nalazimo vitamin C?

Iako je vitamin C osnovni sastojak u mnogim kozmetičkim proizvodima, možete ga pronaći i u mnogim namirnicama. Agrumi poput naranče i limuna izvrsni su izvori, kao i guava, paprika i bobičasto voće. Tamno lisnato zelje poput špinata također je dobar izvor. Zaista je nemoguće dobiti previše vitamina C iz hrane. Ako vaša prehrana ne daje dovoljno, pokušajte uzeti suplement, naći ga možete u svakoj boljoj online ljekarni.

Pročitajte još: